2011. június 15., szerda

Parfümök..

Imádom a parfümöket.. Az az egyik olyan dolog amiből minél több annál jobb (bár ez mindenre igaz).
Jelenleg 3 parfümöt használok rendszeresen. Most eléggé kifogytam belőlük, de úgy gondoltam, hogy ezentúl nem veszek max 2-3 darabot és akkor azokat váltogatom.
Ami évek óta nagy kedvenc az a Mexx-Mexx parfüm. Ez nekem télen-nyáron bevált. Az új szerelem ősz óta Paco Rabanne: Lady Million. Apum és a pasim amióta bejött a 1Million azóta azt használják és amikor a női változat is piacra került kaptam apumtól is és a pasimtól is egyet..meg kell jegyeznem elég sokáig elég pedig én fújkálom állandóan magamra :)


Tavaszra egy kíváló illat a Bvlgari Jasmin Noir. nagyon jó, hogy kaptam hozzá egy kis szütyőt is amibe tárolhatom. :)

A legnagyobb kedvencek ezek mellett:
- Chloé Love
- DKNY Pure
- Miss Sixty Flower Power (sajnos nem kapni csak webshopba 6-8ezer körül én meg rossmannba tavaly 2000Ftért vettem)
- Hugo Boss: Deep Red




Férfi parfümökben a kedvencek: Paco Rabanne 1 Million, Blacx XS (ez nőiben is kedvencek közt van), Hugo Boss szinte összes. És a kék str8 :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése