2011. június 15., szerda

Amit a hajamra kenek......

Régen gyűlöltem a hajam. Aztán mostanában már jobban kibékültem vele :)
Eredetileg nagyon sötétbarna a hajam (szinte fekete). De volt már mindenféle színű. Aztán évek óta maradt a fekete/kékesfekete. Most úgy döntöttem barna leszek. Eléggé kikoptattam már a festéket belőle, de holnap megyek fodrászhoz és kiszedi a maradékot is belőle. Mivel volt már hogy leszívattam házilag (le is égett egy része a hajamnak anno) így inkább egy biztonságosabb módszert választottam. Szerencsére már lehet kapni ilyen kimosót is. Még színt nem választottam, de úgy gondoltam, majd megnézem milyen színű lesz a hajam ha kiszedik a maradék feketét is és akkor tudok csak dönteni :) Én a mogyoróbarnával szemezek nagyon amúgy, de hát majd holnap kiderül :) Vágatni is fogok remélem jó lesz..Most csak úgy van. Azt tudni kell, hogy iszonyatosan sok hajam van és erős vastag szálú, de nagyon hullik....
Kicsit fel kell frissíteni.

Alapból elég sok kencét rákenek. Szerencsére nem nagyon töredezik (de ennyi "csodaszertől" el is várom, hogy egészséges legyen).

Én nagyon sokat vasalom a hajamat ezért a hővédő alap. Én abból L'Orealt használok és teljesen jó és még az illata is szuper. Aztán van egy éjszakai hajápoló spraym a Gliss Kurtól (elég kicsi 50ml és 1400Ft körül van, de jó). Aztán ott a Gliss Kur regeneráló spray aminek isteni az illata. A Pantene Aqua Light is fincsi illatú, de megszokta hamar a hajam. Hajlakkból a Got2Be-t használom (kicsit mintha vaníliás illata lenne), hajhabból Nivea (bár ez még a karácsonyi egységes nagy nivea csomagban volt és ez dúsít, de brutális a haja ha még ezt is rákenem :):):):)

Sampont-balzsamot elég sűrűn váltogatok, mert hamar hozzászokik a hajam és akkor szüneteltetni kell. Pont tegnap vettem egy Elséve sampont és balzsamot a tükörfényeset :) Pakolásként az Avon-os Planet Spa holt tengeri ásványosat és a thaiföldi lótuszvirágosat használom most.

Vettem pár hete egy 1literes Kallos Vaníliás hajbalzsamot ami tényleg jó, az illata fantasztikus, csak hamar elmegy a hajamról ez az illat (főleg hogy cigizek is) Szóval ez az egy rossz amit tudok róla mondani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése