2011. június 15., szerda

Nyeremény...

A jó múltkor még a FB-on nyertem egy Max Factor álom sminkszettet. Most legutóbb egy Nivea terméket sikerül. Volt a honlapon amikor bejött ez a Pure&natural termékcsalád, hogy kertészkedj online, nevelj fel egy növényt. nah és itt lehetett nyerni. Egyszer sikerült is. nem tudtam, hogy mit fogok kapni, csak annyit, hogy valamelyik új termék közül egyet. Aztán csörgött pár napja a telefonom mamám volt hogy jött a csomagom. Aztán azt mondta szerinte dezodor féleség lehet. (hirtelen elkeseredtem, mert nem szeretem a spray-ket csak a golyós deókat)
Aztán kibontottam és egy testápoló volt, amit imádok :)
Sőt kaptam még egy pici kis borítékot szintén ugyanarról a címről, mert lehetett nyerni fődíjként 10.000Ft értékű Oázis kertészetbe szóló vásárlási utalványt. Hát én meg kaptam egy 5000Ft értékűt : Csak pislogtam de nagyon megörültem neki. Vasárnap megyünk is levásárolni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése