2011. június 17., péntek

Essence & Syoss

Tegnap benéztem a Rossmannba. Eredetileg haj waxért indultam és hajfény spray-ért.Természetesen egyiket sem kaptam. Waxból 1 féle volt, de az sem ért 600ft-ot így inkább azt meg se vettem. Hajfényből Got2Be volt ami nagyon büdös (szerintem ecet szagú). Szóval azt sem sikerült megvennem. Helyette megvettem a Syoss Smooth hajegyenesítő krémet. Kipróbáltam az illata nem nagy szám, de nem is büdös. Változást nem tapasztaltam.
A másik amit vettem az az essence műköröm. Hát a legsz*****rabb amit életembe vettem. 899Ft volt 12db van benne be van félig ragasztózva és nincs ugyanolyan méret benne. Nagyon mérges lettem. nem átlag körmökre találták ki. Még régebben pár hónapja vettem egy kb 200Ft-osat és szuper volt. Nem volt az a gagyi kinézete sem, tartós is volt és volt bőven méret benne. Szóval tanultam az esetből.
Megvettem az új Glamourt is amihez egy tök jó kis napszemüveg volt. Ahhoz képest, hogy a legtöbb újsághoz járó ajándék elég silány minőségű, ez tényleg jó. Erős a kerete is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése