2011. június 15., szerda

Pár új ruha...

Sziasztok!

Egy ideje nem jártam erre, mert elkezdtem dolgozni, de azóta már fel is mondtam szóval jönnek a posztok folyamatosan :)
Egy gyárban melóztam. Azt mondták megkapom a minimálbért. Ehhez képest 50 ezret se nagyon. És nem könnyű fizikai munka volt és nem 8 óra, szóval úgy döntöttem, hogy felmondok. Bár nyárra jó lett volna egy kis zsebpénz, de hát ez van. sajna diákmunkára nem tudok elmenni, mert hát én estis vagyok az egyetemen és az okj is felnőttképzésben megy. Szóval egész nyáron punnyadás. Bár kicsit szomorú vagyok mert így kevesebb ruhát tudok venni. :(


A múltkori vásárlás során tényleg csak pár szaladgálós dolgot vettem (igazából dolgozni).

Képek a következő bejegyzésben lesznek. :)

A New Yorkerben voltam a StopShopban.
Vettem egy térdnacit 2990Ft-ért
Egy kis cipőt 2990Ft-ért és 2 db ugyanolyan felsőt 1490Ft/db áron. Utólag belegondolva a kisebbet kellett volna megvenni belőlük, de végülis nyárra ez a lenge kicsit bő is tök jó lesz :)
A cipőhöz vettem a deichmannba olyan zoknit ami balett cipőhöz van, de hordhatatlan, mert lecsúszik. A cipővel amúgy is megjártam, mert a talpbetét a kukában landolt 1 használat után. Egy kis rész volt csak leragasztózva a sarokrésznél és ez ahogy mentem felgyűrődött a talpam közepéig. Elég kellemetlen volt egész nap így, de nem tudtam kivenni, mert akkor meg ahhoz a kis ragasztóhoz jobban ragadtam, így igazgattam egész nap szinte. Mérgembe ki is dobtam, aztán gondoltam majd veszek hozzá talpbetétet, lehet hogy zseléset egyből, de odáig még nem jutottam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése